Äntligen fungerar vår internetuppkoppling! Vi har haft problem med vår telefoni, internetuppkoppling och TV-mottagning under en längre tid. Till en början fungerade det till och från men de senaste veckorna har det legat helt nere. Telefon och TV har det inte varit så svårt att klara sig utan men internet…

Jag använder med glädje internet och möjligheten att skaffa information, läsa och förkovra mig. Bloggar (gamla favoriter och nya bekantskaper) är ett exempel på platser där jag hittar inspiration och utmanas i mina tankar. Jag uppskattar bloggar som uppdateras med nya inlägg med jämna mellanrum och jag blir besviken när jag upptäcker att det går lång tid mellan inläggen.

Nu var det länge sedan jag skrev ett inlägg här på bloggen. De senaste veckorna har det inte varit möjligt eftersom jag saknat nätuppkoppling. Innan dess satte tiden begränsningar. I fortsättningen kommer jag att vara mindre kritisk till sidor som inte uppdateras så ofta, det finns troligen en förklaring till varför.